Restitutiebeleid

We hebben een retourbeleid van 30 dagen, wat betekent dat je na ontvangst van je artikel 30 dagen de tijd hebt om een ​​retour aan te vragen.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet je artikel zich in dezelfde staat bevinden als waarin je ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met kaartjes en in de originele verpakking. Je hebt ook de kassabon of het aankoopbewijs nodig.

Om een ​​retourzending te starten, kun je contact met ons opnemen via master@holytea.nl. Als je retourzending is geaccepteerd, sturen we je een retourlabel en instructies over hoe en waar je je pakket naartoe moet sturen. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retourverzoek te hebben ingediend, worden niet geaccepteerd.

U kunt altijd contact met ons opnemen voor vragen over retourzendingen via master@holytea.nl.

Beschadigingen en problemen
Inspecteer uw bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als u het verkeerde artikel ontvangt, zodat we het probleem kunnen evalueren en het goed kunnen maken .

Uitzonderingen / niet-retourneerbare artikelen
Bepaalde soorten artikelen kunnen niet worden geretourneerd, zoals bederfelijke goederen (zoals voedsel, bloemen of planten), aangepaste producten (zoals speciale bestellingen of gepersonaliseerde artikelen ), en artikelen voor persoonlijke verzorging (zoals schoonheidsproducten). We accepteren ook geen retourzendingen voor gevaarlijke materialen, ontvlambare vloeistoffen of gassen. Neem contact met ons op als u vragen of opmerkingen heeft over uw specifieke artikel.

Helaas kunnen we geen retourzendingen accepteren van uitverkoopartikelen of cadeaubonnen.

Ruilen
De snelste manier om er zeker van te zijn dat u krijgt wat u wilt, is door het item dat u heeft te retourneren en zodra de retourzending is geaccepteerd, een afzonderlijke aankoop te doen voor het nieuwe item.

Terugbetalingen
We zullen je op de hoogte stellen zodra we je retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd, en je laten weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Indien goedgekeurd, wordt u automatisch terugbetaald via uw oorspronkelijke betaalmethode.

Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat uw bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling ook heeft verwerkt en geboekt.