FAQ

Nous sommes heureux de répondre à toutes vos questions concernant nos produits, nos services et notre entreprise. Même les personnels. Alors n'hésitez pas à nous envoyer un e-mail quand vous le souhaitez. Consultez d'abord notre FAQ, cependant, votre réponse pourrait déjà être ici.

Algemene vragen

hoe plaats ik een bestelling?

Blader gewoon door onze selectie theeën, selecteer het product en de gewenste hoeveelheid en voeg het toe aan uw winkelwagentje. Zodra u klaar bent, gaat u verder met afrekenen, geeft u uw verzendgegevens op en voert u uw betaling uit. U ontvangt een bevestigingsmail zodra uw bestelling succesvol is geplaatst.

Welke betaalmethoden accepteert u?

We accepteren alle gangbare creditcards, evenals PayPal. Uw gegevens zijn tijdens de verzending beveiligd en versleuteld.

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt verzonden?

Wij verzenden bestellingen doorgaans binnen 1 werkdag. De meeste van onze bestellingen worden dezelfde dag verzonden.

Verzenden jullie internationaal?

Ja, we verzenden naar verschillende Europese landen. Raadpleeg ons verzendbeleid voor meer informatie.

Wat is uw retourbeleid?

We streven ernaar om de kwaliteit van al onze producten te waarborgen. Als je echter niet tevreden bent met je aankoop, neem dan contact op met onze klantenservice voor verdere hulp. Houd er rekening mee dat we alleen ongeopende producten kunnen retourneren.

Hoe werkt het maandabonnement?

Ons maandabonnement is de handigste manier om te genieten van onze premium losbladige theemelanges. Elke maand bezorgen we een andere blend tot aan je deur. Je ontvangt ook gedetailleerde informatie over elke thee, zetinstructies, exclusieve toegang tot melanges in beperkte oplage en 10% korting op alle extra thee-aankopen.

Hoe wijzig of annuleer ik mijn abonnement?

U kunt uw abonnement op elk moment wijzigen of annuleren via uw account op onze website. Als je hulp nodig hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Kan ik een abonnement of een theedoos cadeau doen?

Ja, onze abonnementen en theedozen zijn prachtige cadeaus! Voer tijdens het afrekenen de verzendgegevens van de ontvanger in en wij zorgen voor de rest.

Wat als mijn bestelling beschadigd aankomt?

In het onwaarschijnlijke geval dat uw pakket beschadigd aankomt, weiger dan indien mogelijk de levering en neem onmiddellijk contact met ons op. We zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat u uw bestelling ontvangt in de staat waarin deze onze winkel heeft verlaten.

Hoe kan ik je bereiken?

A10: U kunt contact met ons opnemen via e-mail of Facebook-bericht. We zijn hier om te helpen!